Ønskeliste april – Keros

Ønskeliste april '13

Solbriller: Gina Tricot. Jeansskjørt: Zalando.no. Neglelakk (pink parka): Essie. Gul kjole: modcloth.com. iPhone case: Mulberry. Gryte: Kitchn. Veske: Mulberry. (net-a-porter.com) Mintgrønn kjole: modcloth.com. Skinnballerinas: nelly.com

April er den andre vårmåneden, og nå vil jeg ha lyse pasteller, jeansfarger og brunt skinn. Herlig kombo! Både vesken og mobiletuiet er så langt unna min studentlommebok som det er mulig, men det er lov å drømme, sant? Essie-lakkene finnes i mange butikker, H&M, Cubus, Vita osv. Akkurat denne fargen har jeg ikke klart å finne, men jeg leter stadig etter en som ligner. Jerngryten fra Le Creuset har stått på ønskelisten min lenge nå, så jeg lurer på om det ønsket skal få gå i oppfyllelse sanrt. Har du ei jerngryte, kan du lage mye godt. Lammegryte og rødvinskokte svinekjaker, ja takk, hele året! Hei kraftsupper og kylling mør som smør!

Kjære april, gi oss flere solstråler og plussgrader, jeg er så lei av vinterjakke og tunge sko!

xoxo~Keros

Legg igjen en kommentar

