Helgens funn!

 

I helgen var jeg hjemme i Sandefjord for å feire bursdagen min med familien. Det er alltid like godt å komme seg litt bort fra sirenene i hovedstaden og hjem til rolige omgivelser og en nyoppredd seng!

I Sandefjord har Misjonssentralen Gjenbruk åpnet en 1080 m2 stor butikk som jeg endelig fikk vært innom, og her er noe av det jeg fant
bloggButikken var full av fine ting men siden jeg skulle ta bussen tilbake til Oslo måtte jeg begrense handlingen 🙂

Misjonssentralen Gjenbruk har mange butikker rundt om i Norge, så hvis du liker å gå på skattejakt anbefaler jeg å sjekke ut om en av dem ligger i nærheten av der du bor http://nlm.no/gjenbruk

Billig, miljøvennlig og overskuddet går til bistandsarbeid, blir det bedre?

shop til you drop!

~Karro

 

Legg igjen en kommentar

