Get juicy : rød luksus

Ingenting slår hjemmelaget juice. Juiceren min fra Wilfa lager helt fantastisk juice, og jeg bruker den flere ganger i uka. Ferskpresset appelsinjuice til søndagsfrokosten. Grønnsaksjuice med gulrot, stangselleri, ingefær og sitron er min favoritt  når jeg trenger en energiboost . Å drikke ordentlig ferskpresset juice er luksus, og jeg elsker det! 🙂

Denne juicen har jeg kalt Rød luksus, og det skjønner du når du smaker den (og ser ingredienslisten – et helt granateple gir nemlig ikke så mye juice, men godt er det!):

Get juicy - rød luksus 007Dette trenger du:

  • 1 granateple
  • 1 skive vannmelon (ikke for mye, da tar den helt over smaken)
  • 1/2 grønt eple
  • 1 liten skive sitron

Sleng alt i juiceren, og på null komma svisj har du denne herligheten av en vitaminbombe.

Get juicy - rød luksus 009Klar, ferdig – nyt!

~Keros

Legg igjen en kommentar

