Travel outfit : Tromsø

I morgen drar jeg, Keros, en liten uke til nord. Er det ikke der sommeren holder til for tiden da? Håper på godvær mens jeg er der i alle fall, ingen ting er vakrere enn lyse sommernetter i nord-Norge, det vet alle som har opplevd dét.

Er det bare jeg som synes det er vanskelig å kle seg for tiden? Den ene dagen er det 20 grader, den neste 13. Det er for varmt å gå med tykke gensere og tette sko, det er for kaldt med bare legger og åpen hals om kvelden. Reiseantrekket mitt bærer litt preg av det.

Bloggdate 050613 og travel outfit 060613 050 2013-06-06 21-36-Bloggdate 050613 og travel outfit 060613 052Bloggdate 050613 og travel outfit 060613 054Jeg går for oppbrettede highwaste bomullsbukser, t-skjorte og en lett jakke. Småsko uten sokker. I veska tar jeg med meg en stor hals jeg kan ta på meg på flyet, og ekstra sokker (er ALLTID så kaldt på flyet!). Ellers: lesestoff, notatbok til gode ideer og musikk på mobilen. Jeg er klar for tur!

~Keros

One thought on “Travel outfit : Tromsø

Legg igjen en kommentar

