DIY : telys

Nei, vi får aldri nok av washitape! Bare fantasien setter grenser for hva du kan gjøre med washitape, og her kommer verdens enkleste lille triks for å sette mer farge på tilværelsen.

DIY telys og washitape 025DIY telys og washitape 019Jeg har sikkert en million telysholdere, og mange av dem er i gjennomsiktig glass. Legg washitape på selve telyset, og vips, variasjon! Det er enklere å legge washitapen rundt telyset enn telysholderen, fordi telysene er helt rette i kantene. Telysholdere går ofte litt utover, og det blir dermed vanskeligere å legge tapen pent. Denne løsningen passer også fint hvis du har telysholdere du ikke vil eller kan tape.

DIY telys og washitape 014Her har jeg lagt washitape rundt telysholderne, fordi jeg ønsket litt asymmetri og flere taper på en gang. Fint med litt sommerlig variasjon på verandaen. Det er vanskeligere å legge tapen pent på glass som ikke er jevne, men jeg går for sjarm, ikke perfeksjonisme 😉 Bruk telysholdere du ikke er så redd for, i tilfelle washitapen tar med seg lakk/ farge når du tar den av. Det skjedde med et par av mine!

DIY telys og washitape 005 2013-26-06 13-25-DIY telys og washitape 006~Keros

Legg igjen en kommentar

