Selvportrett dag 2

Da var det min tur for dagens selvportrett! Jeg befinner meg for tiden i hjembyen min Sandefjord og benytter de varme dagene i hagen eller på stranden. Men i dag har jeg tatt turen til nabobyen Tønsberg og Slottsfjellfestivalen! Det er minst 100grade (eller 26 for å være mer nøyaktig), kald øl og utrolig god festivalstemning! Slottsfjell er dessidert min favoritt blandt festivalene jeg har vært på i Norge og jeg anbefaler alle å ta turen hit om muligheten byr seg. Men nok utsettelse, her er dagens bildet:

20130719-192113.jpg

 

~Karro

 

Legg igjen en kommentar

