11/30

Her går det i fjellturer og fisketurer, bryllup og midnattsol. Både utdrikningslag og bryllup på samme uke er hardt altså! Men som sagt, frisk fjelluft og skogens ro gjør hodet klart, hjertet varmt og kroppen full av energi. Startet dagen med en liten fjelltur, og straks drar vi i vei på fisketur. Nattfiske er et must i løpet av en nord-norsk sommer. Ellers bare nyter, nyter og nyter jeg ferie og fint vær i nord. Det har vært sånn en fin sommer så langt! I år har jeg hatt kamera ekstra mye med meg, og planlegger å lage et fotoalbum når sommeren er over, slik at ikke bildene (som vanlig) blir liggende på harddisken…og glemt.

Ha en deilig sommermandag, om jeg får fisk viser jeg den frem på Instagram!

Følg oss på IG: tulleandtricks

~Keros

Legg igjen en kommentar

