13/30

20130730-115114.jpgI dag står hjemreisen for døra. Har måtte nyte de lyse nettene mens jeg har vært her oppe, så det har blitt noen late, trege morgener. Det er deilig med ferie… 🙂
Men hele nord-Norge turen har ikke vært lat, i går var jeg på min første topptur! For dere som ikke vet det, så kommer jeg fra Lyngen i Troms, og der er naturen og omgivelsene helt fantastiske. Derfor må jeg utnytte både dagene og nettene når jeg besøker barndomsbygda. Men nå er hjertet fullt av gode minner, og det samme er kameraet, så nå er jeg klar for å dra hjem til Oslo igjen. Takk for nå, nord-Norge! ❤

One thought on “13/30

  1. Takk for fine daga i lag! Så koselig å ha dokker her, og så utrulig stille når alle drar…
    Vi fikk et par fine tura i lag, og spreke dokker som gikk heilt til toppen av Rørnestind 🙂
    No e det tid for sopp og bær. Da skulle du vært her!! 🙂

Legg igjen en kommentar

