17/30

IMG_6716

Regn, regn, regn. I dag har det regnet, og jeg har hatt på meg langbukser for første gang på lenge. Men selv om jeg elsker sol, er det deilig å se regnet fosse ned fra himmelen, og kjenne at lufta blir renset og gatene vasket rene. Og så er det godt å kunne være innendørs med god samvittighet, for DET klarer jeg ikke når sola skinner! 🙂 Jeg og mamma har brukt dagen på shopping, og nå skal vi tenne stearinlys, fylle glassene med rødvin, og slenge føttene på bordet. God lørdagskveld!

~Keros

Legg igjen en kommentar

