24/30

20130810-232555.jpg
Vi er i bryllup! Åh for en fantastisk fin dag det har vært (og fortsatt er)!! Akkurat nå er vi på servering 4 av menyen og fortsatt venter en herlig dessert. Etter alle disse fantastiske rettene blir det fest med dans og jamming. Herlig!
~Karro

One thought on “24/30

  1. Hei,
    stikker bare innom her for å takke dere for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Bryllup er så herlig! Jeg var i ett selv i går *magiskt*

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

Legg igjen en kommentar

