29/30

I går var min siste dag av 30 dager med selvportrett-utfordringen, men jeg GLEMTE å poste noe bilde! Derfor serverer jeg dere et knippe av mine favorittbilder i stedet. 20130807-215616.jpg Venninna mi tok mange bilder av meg slik, men dette bildet ble ekstra heldig. Jeg liker så godt hvordan alle i bildet er i bevegelse, utenom meg. Og lyset syns jeg er helt nydelig. Gode minner om sensommersol og festival.  Det har blitt mange strandbilder i sommer, og dette er fra Langøyene, en av øyene jeg har forelsket meg i denne sommeren. Nok et deilig minne 🙂 20130730-115114.jpgSiste dag i nord, da blir jeg alltid like barnslig gretten fordi jeg må reise. Selv om jeg ikke viser ansiktet mitt her, kjenner jeg igjen følelsen jeg har på bildet med en gang. Og så sommermorgener i crispy, rent sengetøy da. Det er himmel.

20130726-183612.jpg Et ganske dårlig mobilbilde, men jeg liker det skikkelig godt. Vet ikke helt hvorfor. Men nå elsker jeg kirkerom da, og jeg syns lyset faller så vakkert over alteret her. Selfie #3 Nok et sommerbilde. Begynner dere å få overdose av sommersnakk eller? Dette bildet tok jeg på en av sommerens aller deiligste dager, på Gressholmen. Brune hender, knallblå himmel, 26 grader, og hav på alle kanter.

Så gøy – og utfordrende (ligger vel i ordet…utfordring)- det har vært å skulle ta bilder av seg selv omtrent hver dag. Det har resultert i mange hverdagsbilder som ellers ikke ville blitt tatt, og det er gøy å ha. Det har også resultert i fine og gode minner om en sommer som har vært intet mindre enn fantastisk. Jeg har definitivt blitt flinkere til å lete etter motiver og øyeblikk i hverdagen, og jeg synes ikke det er like skummelt å se mitt eget ansikt på bilder. Nå har jeg så utrolig mange fine bilder at jeg snart skal begynne på prosjekt Sommeralbum. Vi er så altfor dårlige til å fremkalle bildene vi knipser, og gjemt bort på en harddisk blir de raskt glemt. Jeg gleder meg til å sette i gang, og oppdatering kommer!

~Keros

Legg igjen en kommentar

