Selvportrett i 30 dager

Dette har vært en gøyal utfordring! Jeg har kost meg masse disse 30 dagene med å tenke ut motiver som gjør selvportrettet til noe annet en et «bilde av deg selv hvor man prøver å se best mulig ut». Målet mitt var å fange litt av hverdagsfølelsen, gjerne usminket (noe jeg alltid har prøvd å unngå før), men også å finne andre måter å ta selvportrett på. Jeg er flinkest til å ta kamera i bruk når jeg gjør ting utenom det vanlige så det har vært morsomt og bli litt «tvunget» til å ta hverdagsbilder som man ellers ikke hadde tatt.  Det har også vært en fin blogg-øvelse for kontuinitet i bloggingen som jeg tror jeg kommer til å nyte godt av fremover.

Her er noen av mine favoritter fra de siste 30 dagene:

IMG_4344_1

Bildet er tatt i speilet jeg har i vinduskarmen på rommet mitt, jeg liker lyset utenfor og kontrasten mellom det som er i fokus og det som er ute av fokus.

bilde-35Dagen med det merkelige været! Elsker at regnet kommer så godt frem på et mobilbilde som egentlig er ganske kornete.

20130804-193835.jpgDette bilde liker jeg godt fordi himmelen kommer så godt frem i pytten og fordi de små bladene i vannet ser litt ut som stjerner.

badeÅ bade (spesielt i Norge) er noe av det beste jeg vet. Når jeg ser dette bilde får jeg den gode følelsen tilbake fra glade dager i solen, på land og i vann.

20130719-192113.jpgDette bilde liker jeg også godt på grunn av følelsen det gir meg. Lykke på festival, i varmen med kald øl, gode venner og god musikk.

Siden utfordringen har vært så vellykket (i mine øyne) hadde det vært gøy å ta en til! Skal ikke se bort ifra at det dukker opp et fotoprosjekt igjen litt sener.

~Karro

Legg igjen en kommentar

