Ønskeliste September

Når høsten nærme seg begynner jeg å drømme om store gensere, varme sokker og lamper som kan lyse opp mørke høstkvelder. Jeg vil fortsatt også ha skjørt og blomsterprint, men i roligere farger og tykkere stoffer. Jeg elsker høsten! Det å sitte inne med te og en god bok mens regnet pisker på vinduene og vinden uler utenfor er kanskje noe av det beste som finnes.Desktop2Sekk må man ha når man har begynt på skole, jeg ønsker meg denne fra Eastpak, jakke fra ASOS, ankelstøveletter fra Din sko, ringer fra Nasty Gal, bordlampe fra Bloomingville, skjørt fra ASOS, sokker og jakke fra H&M og skjørt fra Rules by Mary.

Gleder meg til å kjøpe sekken! Liker så godt skinn-detaljene og formen, også har den en veldig praktisk datalomme i ryggen!

 

~Karro

 

Legg igjen en kommentar

