Stavanger og festival: Numusic!

Som jeg har skrevet tidligere ELSKER jeg festival, kanskje ikke så rart når musikk er noe av det som ligger mitt hjerte nærmest, men hele stemningen er så herlig! I helgen var jeg i Stavanger for å delta på Numusic, en utrolig kul festival for elektronisk musikk, og vi var så heldige å få spille!

DSCF4085

DSCF4111

DSCF4116Festivalen holder til i gamle fabrikkhaller i Stavanger, og det er nok Europas kuleste venue!

DSCF4095Photo: Johan Grenlund 

Liker du elektronisk musikk må Numusic være på festival-lista de til neste år, den står på toppen av min!

Stavanger er en by jeg lenge har hatt lyst til å besøke, og for en fin by! Superkoselige små trehus på hver side av brosteinsgatene, hyggelig havn og utrolig mye fin gatekunst! I tillegg til Numusic var det nemlig også gatekunstfestivalen «Nuart» denne helgen. En hel haug med gatekunstnere fra forskjellige land pyntet byens vegger med kunstverkene sine!

bilde-39

Siden det var festival (og vi skulle spille) fikk jeg ikke utforsket byen så mye som jeg skulle ønske men det får bli neste gang, for jeg skal tilbake! En kafé-anbefaling må jeg komme med til slutt, velkjente «Bøker & Børst» som ligger i den fargerike Øvre Holmegate. Masse bøker du kan lese (som også er til salgs for en billig penge), spill og en utrolig koselig bakgård!

bilde-38

God kveld fintfolk!

~Karro

Legg igjen en kommentar

